Wednesday 13 April 2011

Protokol dan Etiket Sosial Bil.1

14 April 2011 Khamis


Hari ni hari terakhir berkursus. Dapat dah aku sijil kursus 3 hari. Takla bos aku tanya lagi bila nak lengkapkan 10 hari berkursus. Now aku dah ada jawapan. Ni baru 3 hari berkursus, aku kna cari lagi 7 hari...*pengsan jap*

Biarpun duduk dalam Kampus INTAN yg tenang dan damai ini hatta tempat org menghadiri kursus yang bertimbun timbun ni pun kami sebagai warga INTAn mmg susah nak lengkap kan hari utk berkursus. Knp ya? Mungkin sbb kita dah tau penceramah tu siapa? Atau sibuk sgt dengan kerja? Org lain pun sibuk juga kerja smpai sanggup tinggalkan pejabat selama 3-5 hari semata utk berkursus disini. Ada juga yg datang daripada seberang lautan. Tapi kami?? Aku sndiri tidak ada jawapanya. Dan sekarang aku sepatutnya berada dalam kelas utk slot terakhir tapi aku masih duduk di tempat aku utk menulis blog. Gampang! 

Sbnrnya aku nak buat konklusi ttg apa yg aku dapat mengenai kursus Protokol selama 3 hari ni. Aku taklah dapat byk sgt sbb aku byk kali keluar. Mungkin cara2 beradat ditempat org lah kiranya. Cara makan di majlis rasmi, letak hand bag bawah kerusi tau! bukan atas peha. itu yg baru aku tau.selama ni aku letak jak atas peha aku. patutlah nmpak cacat. malu la. 

Japla nak buat kerja..nnt sambung, sok ada seminar unit PSM lagi ni... bubye

No comments:

Post a Comment