Friday 8 April 2011

my 1st entri

08/04/2011

Salam... wah dah ada belog sndiri you. Apapun ak masih amatur dan sedang dalam sesi pembelajaran utk membuat blog yg hebat2 setanding dgn blog2 kawan yg lain. Ceh..


 Tujuan buat blog ni pun sbb rasanya sesuai utk aku sharing2 bnda yg aku lalui. yala, dah mcm diary la kunun. Kalau ada yg mau baca,silakan. Kalau teda, plss scroll your mouse ke kanan seblah atas n click X berwarna merah yer. Memandangkan aku slalu mengadu2 bnda yg merepek2 kat FB rasanya tak sesuai. Sbb its very2 public. Kalau kat sini, hanya org2 tetentu sahaja yg mengetahui.

Dulu pun aku ada blog. Tp dah lama tak buka since 2009. Lupa pasword la pulak. pastu tak mau la buka blog tu lagi. Kan skg dah berumahtangga. Blog dulu tu hidup masa bujang. Lainla..kena buka Chapter baru..Aku suka bab2 menaip ni. Sbb tu aku jadi kenari kerani. Amboi laju jer aku taip.

Apapun, kat sini ak tekankan jugala. Yg blog aku ni nda la hebat dan best sgt. Sapa yg rasa best,silalah follow.. Mcm2 bnda nak creita dalam Celoteh ku ini. Mungkin juga ia sebagai panduan atau pelajaran pengajaran atau mcm2 lagi lah..takpe kawan2..saya sedang belajar. Jom ikut saya berbelog hokai!

Adios...



No comments:

Post a Comment