Wednesday 4 May 2011

Penat,malas,kuat tidur,kuat makan

Ha ni lah gejala aku sejak akhir-akhir ini. Badan ku lemah, cepat penat,malas,dan paling best aku jadi seorang yg sangat kuat makan. Kemarin masa rehat,aku g makan soto kat cafe. Lepas makan soto dengan puasnya, dengan senyap2 aku p order laksa pula. Mmg aku rasa selera aku pada masa itu sangat membuak-buak ingin makan.

Bila smpai umah, aku jadi malas. Besanya lps balik dari kerja, aku trus mengemas umah,basuh kain,masak..tapi lately aku jadi pemalas. Nasibla aku ingat tanggung jawab pada laki aku. So aku masakla sementara dia main bola kat padang tu. Nnt bila naik umah mesti dia lapar kan..boleh trus makan. Ah baiknya aku..

Pas temankan laki aku makan dimeja makan,(ekceli aku dah makan duluan dari dia ptg tadi hehe ni makan lagi)..aku p basuh pinggan then mandi n tgk tv. Tym ni la aku tekan2 remort astro aku tu dan Masa tula mata aku ni berat sangat dan ntah bila masa aku lelapkan mata aku. Bangun lagi aku dah ada dalam bilik...ni mesti laki aku angkat aku masuk bilik. takpun aku mengigau bejalan sendri masuk bilik. Heheh...

AKu dah mula tido awal. Kesian kat laki aku teda masa dia mau berbual atau pun bergaul mesra dgn aku. Ntah knp..bangun lagi tgh malam then rasa perut ni lapar. Mau p dapur tapi takut. Jawapanya, terpaksala aku menahan kelaparan smpai pagi nnt..

Pagi pula brekfast nasi. Nnt tghari makan soto. Ptg karang lapar balik cari keropok2 pula. Mcm tu je la kerja aku..makan tak berenti.Senang hati kot.. Pastu ptg nnt, masak pula. Sebenarnya malas. Tapi bila ingat perut suami,ku gagahkan jua... :))

Isteri yg baik lagi penyayang...

No comments:

Post a Comment