Monday 14 January 2013

R>I>N>D>U

15 Januari 2013

yess!! laaamaaa sangat mmg aku tak hapdet status aku ni. dekat setahun jua. maklumla sibuk memanjang dengan aktiviti pejabat dan kehidupan harian ku sebagai seorang isteri dan penjawat awam yang cemerlang. cehh, baru mengaku cemerlang. *CEMERLANG LA SANGAT*

Jam memunjukan 7.36 am. dan hari ni aku datang pejabat seawal 6.30 am sbb ikut si laki pnya time pigi kerja.Yes aku takut mo naik p atas (pejabat baru). Kalau di Pejabat SUK aku tak kisah. Dahlah jauh nak naik, jauh dari org ramai tapi dkat dengan kelas.. fuhh lega! dah sampai atas,kosong, gelap,sunyi. aku pun bagi la salam masa buka pintu bilik,manala tau ada bnda yg nak propa pagi2 ni. Sampai bilik aku pun terus pasang lagu2 dan pasang mekap! hah,sempat!! dlm masa pasang mekap smpat juga mengerling ke kiri ke kanan sbb takut. mcm2 juga cerita yg ku dgr sini ni. haizz..

apapun mari kita mulakan kursus kita pada hari ini dengan semangat dan azam yang baru sempena kursus pertama bagi tahun 2013..

**tak sabar nak menanti 16 Januari 2013**

Lempang?? muntah?? eh sabarla..nnt nak hapdet hari esok yer...

BYE!!!

No comments:

Post a Comment